Schuurmachine

Mooi weer vandaag. Ik kan niet anders zeggen. Waarschijnlijk blijft het droog. En waarschijnlijk blijft het morgen droog. En de komende dagen ook. En ik heb het niet razend druk: vrijdag geef ik een training maar die heb ik voorbereid, morgen ga ik naar mijn moeder (ben ik welkom mam?) maar verder? Nee, niet echt. Toch is het hier niet echt van hoera.

Het probleem is dat de overburen hun huis hebben geschilderd. En dat eerlijk gezegd bij ons hier en daar het houtwerk ook wat sleets wordt. Een nog groter probleem is dat ik schilderen heel vervelend werk vind. Als zich vandaag voor 10.00 uur geen grote opdrachtgever meldt die mij de komende 6 dagen (daarna wordt het weer weer wat minder) echt ontzettend hard nodig heeft, moet ik de schuurmachine ter hand nemen en moet u de komende dagen weer allerlei leuk bedoelde stukjes over mijn schilderkwaliteiten (ziet u het verschil tussen dit schilderkwaliteiten en schilderskwaliteiten?) tot zich nemen.

Of betrekt het nu wat? Ik zie geloof ik wat wolken boven ’t Wad. Misschien dat ik eerst maar eens een nieuwe schuurmachine koop.

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.