Klik nu

Koop nu een Saab en beleef … We stoppen tegenwoordig wel heel veel zintuigen, avontuur en beleving in onze zinnen. Ik beken: ik ben daar een (heel klein beetje) mede schuldig aan. Ik geef trainingen over schrijven. Een van de dingen die ik mijn cursisten leer is: schrijf zo zintuigelijk, zo fysiek mogelijk. Er is zoveel tekst om ons heen. Als schrijver moet je domweg meer je best doen. Dus niet: ‘Probeer de nieuwe Wasa Delicate Thin Crisp …’ maar  ‘Ontdek de nieuwe Wasa Delicate Thin Crisp … ‘ En niet: ‘Eet Weetabix’ maar ‘Geniet van het leven met Weetabix…’

Dat zijn nog maar de zintuigen. Maar we willen tegenwoordig boter bij de vis. We want it all and we want it now. Let maar eens op. Korting krijg je niet meer. Van korting profiteer je. Sterker: van korting profiteer je nu. Een Renault koop je niet. Een Renault koop je nu. Dat dwingende ‘nu’  heeft alles te maken met internet. De knoppen op je scherm en mogelijkheden om inderdaad ‘nu’ te reageren. We willen zo graag dat je drukt. Want iedere klik is weer een stapje dichter bij het ultieme doel: koop ons.

Dus. Klik. Klik nu. Klik hier. En geniet van … nou ja, dondert niet. Geniet. En geniet vooral nu.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.

%d bloggers liken dit: