Griep in het Frans

moordvrouw_ep03_img1

Eindelijk begrijp ik wat ‘het heerst’ echt betekent. Ik had nergens last van, tot ik deze week twee dagen achterelkaar onder mensen ben. Mensen, vertrouw ze niet. Beetje balen is het wel. Wij gaan straks naar een zonnig Vlieland alwaar ze Franse detectivefilms voor ons draaien en een fijn hotel klaar hebben gemaakt. Ideaal arrangement: als het slecht weer is, kruip je lekker in de film. En is het mooi weer, dan ga je lekker aan de wandel. Wat het beste is als je snipverkouden bent, dat ga ik proefondervindelijk uitzoeken.

Gepubliceerd door

Wout Sorgdrager

Tekstschrijver en schrijftrainer in Groningen en wijde omgeving. Mijn onderwerpen: gezondheidszorg, onderwijs, volkshuisvesting, personeel & organisatie. De not-for-profit-sector. Traint en coacht professionals.

Geef een reactie

