Alsof er niets gebeurd is

Wat moet ik nou morgenochtend? Een stukje schrijven alsof er niets gebeurd is? Dat deed ik vanochtend. En terwijl ik mijn best deed om gewoon een leuk stukje te schrijven, werden in Brussel tientallen mensen vermoord. Ik hoorde er pas later vanochtend van. Net daarna hoorde over de brand die vannacht in Leermens woedde en waarin een dorpsgenoot omkwam. Ik wist van niets.

Schrijven alsof er niets gebeurd is. Leven alsof er niets gebeurd is. We doen niet anders.

Gepubliceerd door

Wout Sorgdrager

Tekstschrijver, schrijftrainer, communicatieadviseur in Leermens (bij Groningen). Schrijft over gezondheidszorg en onderwijs. En over schrijven. Traint en coacht professionals.

Geef een reactie

