Echt tuinieren

Basis training kettingzagen

Ik kom deze dagen wel erg vaak in de tuin. Echt tuinieren is volgens mij de dingen zó laten groeien dat ze er hun plekje als vanzelfsprekend vinden. Voor iedere plant is er in zo’n tuin een niche. Tuinieren is het faciliteren van groei.

Ik kom deze dagen wel erg vaak bij Van der Molen in Appingedam. Daar koop ik een nieuwe kettingzaag, olie voor de kettingzaag, een nieuwe bladhark, een nieuwe strimmer, een antilekwiel voor de kruiwagen. Daar koop ik de messen voor de hakselaar.

Tussen droom en daad …

Gepubliceerd door

Wout Sorgdrager

Tekstschrijver, schrijftrainer, communicatieadviseur in Leermens (bij Groningen). Schrijft over gezondheidszorg en onderwijs. En over schrijven. Traint en coacht professionals.

3 gedachten over “Echt tuinieren”

  1. Zal René v.d. M. wel blij met je zijn…
    Je maakt me wat schuldbewust… ik ga tussen de buien door ook in m’n tuin aan het werk…

  2. Beste Wout

    ik heb me (als t goed is) afgemeld voor de melding in mijn mailbox omdat ik gewoon af en toe op de site het blog lees, maar ook zojuist toen ik naar een site ging waar een verwijzing naar jouw blog was, liep mijn computer weer vast . Ik heb ook niet een megahippe computer, al heb ik er verder niet vaak problemen mee.

    Overigens ik verwacht komende maand nog wat stukken te gaan schrijven en wil dus graag voor de zomervakantie iets met je plannen.

    gr Sylvia

    ________________________________

Geef een reactie

