Wie viel Joepie aan?

krantenbericht Wie viel Joepie aan-1

Mijn publiek bestaat uit vrij nauwkeurig te omschrijven groepen. Hoezeer ik ook mijn best doe: ik kan niet iedereen elke dag blij maken. Dat hoeft ook niet, ik weet dat iedere groep  met plezier af en toe even een stapje opzij doet voor de ander. Dit krantenbericht is vooral voor familie bedoeld. Het stond in de Veenendaalse prachtkrant ‘De Rijnpost’ van mei 1986. We kwamen het tegen toen we de allerlaatste dozen doorspitten.

Joepie was de hond van mijn ouders. Ik meen in dit bericht de hand van mijn vader te herkennen.

 

Gepubliceerd door

Wout Sorgdrager

Tekstschrijver, schrijftrainer, communicatieadviseur in Leermens (bij Groningen). Schrijft over gezondheidszorg en onderwijs. En over schrijven. Traint en coacht professionals.

3 gedachten over “Wie viel Joepie aan?”

Geef een reactie

