Acquisitie

Eens per twee jaar organiseert Tekstnet een bijeenkomst van een dag waarin tekstschrijvend Nederland zich te goed kan doen aan workshops. Ditmaal wil Tekstnet dat we met zijn allen op acquisitie gaan.

Ik heb het niet zo op acquisitie.

Dat heeft voordelen en nadelen. Een groot voordeel is dat ik niet naar netwerkborrels hoef waar ik me out of place voel. Mind you: er staat geen komma tussen ‘hoef’ en ’waar’ wat betekent dat ik graag naar borrels ga waar ik me wél op mijn plaats voel. Een ander groot voordeel is dat ik niet de zeepkist op hoef. En een voordeel is dat ik het niet zo druk heb.

Dan nu de nadelen. Er zijn dagen dat ik het best wat drukker zou willen hebben met werk. Geld is ook altijd fijn. Er toe doen, dat ook.

Maar ik wil niet gefocust op mijn focus stralend werven en waanzinnige plannen realiseren met LinkedIn. Laat staan dat ik mijn business wil boosten. Brrr.

Dus.

Gepubliceerd door

Wout Sorgdrager

Tekstschrijver en schrijftrainer in Groningen en wijde omgeving. Mijn onderwerpen: gezondheidszorg, onderwijs, volkshuisvesting, personeel & organisatie. De not-for-profit-sector. Traint en coacht professionals.

Geef een reactie

