1000 dozen en 1 auto

Het is nu dinsdagmorgen 25 juli 2017. De verjaardag van mijn lieve broer en schoonzus. Nog 3 nachtjes slapen voordat ik definitief overga.  Dat van die nachtjes slapen is een beetje fluiten in het donker, ik wil de slaap wel vatten maar zij mij niet.

Kort verslag van het voorafgaande. Wij gaan verhuizen. De verhuizer leverde ongeveer 100 dozen te weinig. ‘Daar word ik een beetje onrustig van’ zei de locatiemanager aldaar. Ik ook.

Bij Ziggo zitten ze er ook helemaal klaar voor. Wij zijn namelijk de eerste Nederlanders die gaan verhuizen en hun tv-abonnement willen inruilen voor een combi-abonnement dus dat is best wel een dingetje. Afgelopen vrijdag (even roddelen) moest de jongeman van de klantenservice mij vertellen dat onze verhuizing daar ‘administratief nog niet helemaal is opgebouwd’. Er zou een monteur komen, maar alleen naar Leermens … Ik vertelde hem dat ik de kabel er zelf wel kan uittrekken en liever heb dat de monteur op het nieuwe adres komt. Helaas, dat zat er niet in om voornoemde reden. Uiteindelijk ging ik akkoord op voorwaarde dat ik de monteur dan wel vanuit Leermens naar Groningen zou leiden. Dat was goed.

Mijn werkkamertje van 2 x 3 telt 20 dozen. 3 zolders gedaan, 1 to go. Garage moet nog.

Verder gaat het goed.

O ja. Huis kopen?

Gepubliceerd door

Wout Sorgdrager

Tekstschrijver, schrijftrainer, communicatieadviseur in Leermens (bij Groningen). Schrijft over gezondheidszorg en onderwijs. En over schrijven. Traint en coacht professionals.

Een gedachte over “1000 dozen en 1 auto”

Geef een reactie

